20. joulukuuta 2013

Sinkkuristeily

Lähdinpä sitten eilen sinkkuristeilylle... yksin! Pyysin paria kaveria, mutta kellekään ei sopinut ja mie sitte päätin, että en anna sen pilata mun reissua. Ja näin jälkeenpäin täytyy sanoa, että oli jopa parempi näin! Tietty mä pelkäsin iha sikana sinne lähtöä, ihan vaan siksi että aattelin että joku kaappaa mut tai jotain. Mutta ei kait siinä kun järki päässä lähtee niin ei ongelmaa. Ja jos mies lähtee yksin reissuun niin se on jotenkin epätoivoinen pyrkyri, mutta jos nainen lähtee yksin, niin se onkin rohkea!

Pari työkaveria oli viime kuussa kyseisellä risteilyllä ja ne valitteli että laiva oli täynnä "mukulia", no mä aattelin että ku olen niitä n. 30 vuotta nuorempi että mä varmaan kuulun siihen mukulasarjaan. Terminaalissa ihmettelin, että onpas paljon nuoria poikaporukoita lähdössä sinkkuristeilylle. Ja siis terminaali oli TÄYNNÄ niitä! No sitte kuulin, kun joku niistä sano että "se oli mun kaa samaan aikaa Aukissa..." siinä kohta lamppu sytty, että ei helvetti... laiva on täynnä just armeijasta päässeitä parikymppisiä poikia. Ja kyllä.. jos armeija tekee pojista miehiä, ni mä en todellakaan halua tietää että mimmosia ne pojat on, jos noi oli "miehiä".

No mutta heti alkuillasta joku nuori poika sitte tuli mulle juttelemaa. Lähinnä siksi, että sen kaveri oli "lyönyt vetoa" ettei se uskalla tulla juttelemaan. Noh.. kehui siinä että olen kauheen mukava, mutta hän on varattu. Onneksi! :P ja siihen tuli sitte joku yhtä nuori kaveri kans ja pojat siinä suunnitteli et lähtee sinkkubaariin murskaamaan yksinäisten unelmia :D

Kävinpä sitten kattelemassa vähän myös Miia Nuutilan juontamaa Speed datingia. Näytti ihan hauskalta ja vaikka kuinka huudeltiin että "vielä tarvitaan kaksi naista" ni enpä mennyt mukaan :P Siellä sitten törmäsin erääseen fb-sinkkututtuun, johon nyt en ihan välttämättä olis edes halunnut törmätä. Mut pakko kai se oli moi sanoa. Jatkoin siitä sitte kuitenkin matkaani aika pian.

Sitte pari miestä kävi juttelemassa ja yksi yritti iskurepliikkiä "ei se hytti varmaa ole enää samalla paikalla siellä käytävällä, että lähetäänkö kattomaa.. puspus.." Juu no ei lähdetty!

Sitte tuli vielä kaksi oikeen mukavaa herrasmiestä pitämään seuraa. Tarjosi drinkinkin. Vaikka olin päättänyt, että yhtään tarjottua drinkkiä en ota vastaan, en kerro hytin numeroa tai edes kerrosta jne.. ihan vain siksi että olen yksin reissussa. Niin kaikki kyllä silti tein :D

Loppuillasta istuskelin sitte vielä discossa ja siellä tuli kans yks nuorempi mies juttelemaan. Oli sitte Laitilasta jopa kotosin jne. Juttua riitti ihan valomerkkiin asti ja pyysi sitte lupaa jopa saattaa hytille. Ja mä sitte sanoin että saattaa saa joo, mut siihen se sitte jääki. Kävi ovella kääntämässä ja sitte lähetinkin sen omalle hytilleen :P Raukka jäi vähän ihmettelemään että "näin kylmästi nyt vaan jätät mut vai?" ja mä totesin et "kyllä, hyvää yötä!"

Olin yöllä menossa hissiin ja sieltä tulikin ulos kolme järjestysmiestä ja yksi nuori poikanen. Kysyinkin sitten järkkäriltä että "onko kiireinen ilta?" ja totes vaan että "kyllä tässä hiki meinaa tulla..." Ja kyllä sen huomasikin. Järkkärit kiersi kokoajan hyttialueita ja talutti yks sun toista jonnekin. Selviteltiin riitoja ja mentiin nyrkkien väliin ja kaikenlaista. Tais olla pojilla vähän tunteet pinnassa! Ja tunti kun oltiin oltu laivassa, niin hyttikäytävä oli jo ihan hirveessä kunnossa. Joku oli silputtanut rullallisen roskapusseja pitkin käytävää ja tölkkejä ja pulloja oli joka paikassa :D Yö meni niin ja näin.. aikamoinen meteli kuulu käytävästä aamuun asti ja jossain välissä sitte oli ihan "komppaniassa herätys!" Joku kävi puoli kuuden aikaan kokeilemassa omaa avaintaankin mun hytin oveen. Mut eipä auennut.

Aamulla sitte sainkin seuraa pyörätuolissa istuvalta nuorelta mieheltä. Miehellä oli matkassa mukana avustaja, joka jäi viereiseen pöytään istumaan. Ihan hauska ja fiksu mies, ensivaikutelma petti pahemman kerran. Myöhemmin päivällä pyysi numeroakin, mutta pakko oli kieltäytyä.

Tänään sitten oltiin syömässä "SinkkuBuffetissa". Kiva kun koko salissa oli varattu meille neljä pöytää, joiden yläpuolella roikku katosta kyltit "sinkkubuffet" ja "varattu sinkuille". Vähän keräsi katseita ja sormella osoteltiin. Mut mulla oli asiat hyvin, sain syödä neljän miehen kanssa =) Kaikki oli ennestään tuttuja jo eiliseltä illalta ja ihan mukavaa oli. Kivempi ku yksin syöminen =)

Enemmän katseita kyllä keräsi tänään Bingossa yksi pariskunta. Semmonen inttipoika ja vanha +60 puumanainen nuoleskeli ihan antaumuksella ja kieli oli joka välissä. Siis ihan paha olo tuli kun se kaikki tapahtu mun edessä metrin päässä. Ja kyllä saivat huuteluita osakseen! Huh!

Kaikenkaikkiaan olen tyytyväinen reissun. Oli hauskaa, kiva meno, kivaa seuraa ja kaikinpuolin hauskaa. Eipä sieltä nyt ketään semmosta löytynyt kenet olis kotiin voinu tuoda. Mut ei se ollutkaan matkan tarkoitus. Tarkotus oli vaan käydä kattelemassa ja ihmetellä maailman menoa. Ehkä voin lähteä uudestaankin!




 


4 kommenttia:

  1. Olit minustaki tosi rohkea! Minusta ei olis ollu lähtemään :).

    VastaaPoista
  2. Wau :) Eksyin kirjoitukseesi kun etsiskelin kokemuksia sinkkuristeilystä, kiitos siis tästä. Onko tuo paikka siis näin 34-vuotiaalle aivan kauhea.. ;)

    VastaaPoista
  3. En sanois niinkään... toi oli vaan huono ajankohta kun oli noita inttipoikia siellä ihan vaivaksi asti. Mut jos menee ihan viralliselle sinkkuristeilylle ni siellä kuitenki on sinkuille se oma baarinsa ja siellä voi bongata mukavia ihmisiä. Ja sitte on niitä sinkkuohjelmia.. niihin voi osallistua tai katsoa vierestä. Itse tyydyin jälkimmäiseen. Mut ohjelmistaki voi bongata sinkkuja. Kyllä mä suosittelisin lähtemään ja kattelemaan :) Mistä sitä koskaan tietää =)

    VastaaPoista
  4. Tästä näkee taas naisten asenteen. Lähdetään reissuun "kattomaan", annetaan ymmärtää muttei edes jatkokutsua tule. Ihan turha valittaa jäävänsä sinkuksi kun asenne on lähtökohtaisesti tämä.

    VastaaPoista